Home » Advies

Advies

U vraagt zich af welke onderdelen van uw facilitaire organisatie efficiënter kunnen worden georganiseerd. Of u bent van mening dat uw gastvrijheid nog niet leidt tot een optimale klantbeleving. Ik help u graag!

Aanpak

Tijdens het kennismakingsgesprek ga ik samen met u op zoek naar “de vraag achter de vraag”. Moet het aan de oppervlakte geconstateerde probleem worden aangepakt of liggen de oorzaken onder water? Ook verken ik met u welke dromen en wensen er zijn.

Ik voer een (quick)scan uit waarbij op basis van beschikbare documenten en interviews met alle betrokkenen een analyse wordt uitgevoerd. Op een methodische manier breng ik facilitaire processen in kaart en analyseer wat er beter kan op het gebied van mensen, methodes en middelen.

Resultaat

U ontvangt een onderbouwd adviesrapport met aanbevelingen tot praktische vervolgacties waarmee uw organisatie aan de slag kan. Om deze acties in goede banen te leiden en de voortgang te bewaken, kan ik hierbij via interim management worden ingezet.